سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین وسیله برای حمل کیسههای خرید چیست؟

برای انجام دادن هر کاری استفاده از ابزار مناسب باعث پیشرفت بهتر آن کار خواهد شد و برای حمل کیسه‌های خرید، دستگیره حمل بار بهترین وسیله برای این کار خواهد بود. این دستگیره‌ها به شما کمک می‌کنند به راحتی و با کمترین فشار به دست، بتوانید کیسه‌های خرید خود را حمل کنید.
زمانی که شما به خرید می‌روید، هر فروشگاه کیسه خرید مخصوص به خود را دارد و این کیسه‌ها در اشکال و سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. وقتی که شما باید چندین کیسه را با خود حمل کنید، به خاطر شکل متفاوت دستگیره‌ها و میزان سنگینی آنها، هر کدام فشار متفاوتی به دستان شما وارد می‌کنند و در صورتی که مجبور باشید این فشار را زمان زیادی تحمل کنید، دست‌ها صدمه خواهند دید.

بهترین وسیله برای حمل کیسه‌های خرید

کیهان ارائه دهنده دستگیره حمل بار

ما با خلاقیت و نوآوری برای حمل بار آسان ، این دستگیره‌های را ارائه می‌دهیم. این دستگیره حمل بار از مواد مرغوب و مقاوم ساخته شده که قادر به تحمل بار تا 10 کیلوگرم هستند. این دستگیره‌ها مقاومت بالایی دارند ولی به ظرافت آنها نیز توجه زیادی شده است. این دستگیره‌ها بسیار ظریف ساخته شده و می‌توان آنها را در هر جایی قرار داد و در زمان خرید از آن استفاده کرد. این دستگیره‌ها را می‌توانید در کیف و یا جیب خود بگذارید و نگرانی از بابت حمل آن نداشته باشید.
زمانی که شما دسته کیسه‌های خرید را در این دستگیره‌های حمل بار قرار می‌دهید به خاطر این که این دستگیره‌ها زبانه‌ای دارند که با استفاده از فنر در جای خود قرار می‌گیرد، دستگیره کیسه‌ها نمی‌توانند از آن خارج شوند و اگر شما زمانی که کیسه‌های خرید را در اتومبیل خود قرار می‌دهید، دستگیره آنها را درون این دستگیره حمل بار بگذارید، دیگر از داخل آن بیرون نمی‌آید و خریدهای شما درون خودرو پخش نمی‌شوند و در یک جا باقی خواهند ماند.

نکاتی در مورد حمل بار

همیشه در زمان بلند کردن اشیاء از روی زمین سعی کنید کمر خود را خم نکنید و بارهای سنگین را با استفاده از خم کردن زانوها بلند کنید. این کار باعث می‌شود فشار زیاد به کمر شما وارد نشود و آسیبی به آن نرسد. زمانی که شما ناچار به حمل بار و کیسه‌های خرید هستید، آنها را بعد از پیمودن مسافتی به زمین بگذارید و اندکی استراحت کنید. این کار باعث می‌شود ماهیچه‌ها انرژی خود را به دست بیاورند و از فشار بیش از حد به مفصل‌ها جلوگیری شود.
همیشه اگر بیش از یک کیسه را می‌خواهید حمل کنید، آنها را بین دو دست خود تقسیم کنید تا به کمر فشار زیاد وارد نشود و از طرف دیگر در هر دست بار کمتری را حمل کنید. زمانی که باری را در یک جهت بدن خود حمل می‌کنید ستون مهره‌ها با کج شدن و ایجاد فشار بیشتر به آن توسط ماهیچه‌ها سعی در ایجاد تعادل می‌کند و اگرمسافت زیادی را با این حالت طی کنید، این فشار باعث می‌شود دیسک بین مهره‌ها از حالت طبیعی خود خارج شود و در صورتی که این کار را به دفعات انجام دهید صدمات زیادی به آن وارد خواهد شد.
همیشه قبل از بلند کردن بارهای سنگین آن را تست کنید و در صورتی که بیش از اندازه سنگین بود، با استفاده از ابزار آن را بلند کنید و یا از افراد دیگری کمک بگیرید. اگر بارهای سنگین را به تنهایی بلند کنید و این سنگینی بیش از تحمل ماهیچه‌های شما باشد، آسیب جبران ناپذیری به کمر شما وارد می‌شود و در برخی از مواقع نیاز به عمل جراحی خواهد بود.
شما می‌توانید این دستگیره‌های حمل بار را از کیهان تهیه کنید و کیسه‌های خرید را با آن حمل کنید. به راحتی آن را می‌توانید در هر جایی نگهداری کرده و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.